Generał
Główny Administarator, Dowódca
Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dzierżoniów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:43, 02 Lut 2009 Temat postu: Regulamin |
|
|
Witaj na oficjalnym forum ASG DDZ TEAM, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami i o ustosunkowanie się do nich.
1 Ogólne zasady Forum
a) Nie wolno używać słów wulgarnych oraz obraźliwych dla innych użytkowników forum,
b) Głoszenie treści rasistowskich jest bezwzględnie zabronione,
c) Spamowanie jest zabronione, posty takie będą usuwane, a ich autorzy odpowiednio karani,
d) Pisanie cały czas dużymi literami, lub pogrubionymi itp jest zabronione,
e) Zabrania sie umieszczania na forum adresów do nielegalnych oprogramowań, linków do crack, seriali, lub innych tego typu rzeczy,
f) Zasady na forum, mogą ulegać zmianie - żadne usprawiedliwienia typu "bo ja niewiedziałem" nie są i niebędą akcjeptowane!
g) Kto się nie wpisze na strzelankę ten nie jedzie. Wpisy mają się pojawić najpóźniej w przeddzień strzelania do godz. 18.30 (dotyczy to członków i rekrutów ASG DDZ TEAM).
2 Podpisy, avatary, sygnaturki i grafika
a) Twój podpis niemoże przekraczać 255 znaków,
b) Grafiki muszą spełniać następujące wymogi: brak treści rasistowskich, brutalnych, pornograficznych czy obraźliwych.
3 Ostrzeżenia i kary
a) Za przeklinanie lub obrażanie innych użytkowników, autor treści może być ostrzeżony, lub jeśli sytuacja się powtarza, zostanie ukarany banem czasowym oraz dodaniem do "Czarnej Listy",
b) Użytkownik spamujący celowo (zakładanie dużej ilości tematów, czy odpowiedzi) zostanie ukarany banem czasowym lub na stałe bez możliwości zdjęcia bana,
c) Tworzenie bezsensownych tematów, pisanie nie na temat, "chatowanie" może być ukarane banem oraz dodaniem do "Czarnej Listy",
d) Jeśli użytkownik należący do "Czarnej Listy" nie wykaże poprawy, może zostać zbanowany tymczasowo, lub na stałe,
e) Za nieprzestrzegania zasad dotyczących podpisów i avatarów, użytkownik możę zostać ukarany banem czasowym i dodanie do "Czarnej Listy".
f) Kto nie przestrzega zasad ortografii może zostać ostrzeżony, bądź czasowo zbanowany.
4 Moderatorzy & Administratorzy
a) Obsługa forum może zmienić/zamknąć/usunąć dowolny temat lub wiadomość, w niektórych przypadkach uzasadnienie wysłane będzie na prywatną skrzynkę,
b) Kary dla użytkowników zależą od moderatorów oraz administratorów, jeśli uważasz, że zostałeś potraktowany niesprawiedliwie, możesz złożyć skargę w dziale "Skargi",
c) Wszelkie działania moderatorów oraz administratorów, mające doprowadzić do utrzymania pożądku na forum, są słuszne a zarazem dopuszczalne, a nawet wskazane - w/w działania niemuszą być uzasadniane ani autor edytowanej wypowiedzi niemusi byc o w/w działaniu ifnormowany.
5 Inne
a) Obsługa form nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
b) Regulamin może się zmieniać w trakcie działania boarda,
c) Admin ma zawsze racje,
d) Jeśli admin nie ma racji, patrz podpunkt c)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Generał dnia Sob 19:32, 07 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|